Kresowa miłość

     Dziś dzielę się radością i wyczekiwaną przeze mnie chwilą. Nie tylko zresztą ja czekam!

Otrzymuję wiele zapytań, kiedy ukaże się moja kolejna książka.



Już wiem!
Data premiery 4 maja 2021 r.
    "Kresowa miłość"to książka trochę inna od tych, które do tej pory napisałam. To opowieść o tym, jak historia potrafi splątać ludzkie losy i zadrwić z tych, którzy próbują nią manipulować.
W 1924 roku mała ormiańska dziewczynka, Marysia Amirowicz, musi opuścić ukochane Kuty. Wraz z bohaterką poznajemy przedwojenny Stanisławów, Krosno i Lwów, gdzie czeka na nią miłość życia. Czy będzie jej dane połączyć z ukochanym mimo zawieruchy wojennej?

    Powieść przenosi nas też do współczesnego Krosna, gdzie Dagmara, młoda nauczycielka matematyki poznaje młodego inżyniera, Adama i zakochuje się w nim z wzajemnością. Młodzi planują wspólną przyszłość, ale właśnie wtedy postanawia wtrącić się przeszłość… 

    “Kresowa miłość” to opowieść o zmarnowanych szansach, ale też przebaczeniu i godzeniu się z trudną przeszłością, a przede wszystkim o potędze miłości... 

    Mam nadzieję, że czytelnikom moich dotychczasowych powieści również ta przypadnie do gustu...☺


Komentarze

Prześlij komentarz

Dodaj swój komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dobry Bóg daje talent, a resztę musisz wygrać sam...

Poznać, by zrozumieć

Utrata wolności?